2013. május 3., péntek

GAME

Sziasztok!
Hű, hát nagyon sokat agyaltam, hogyan tehetném érdekesebbé a várakozást az új részre (ami vagy vasárnap, vagy hétfőn jön). Végül egy játéknál döntöttem, de ezt is nagyon átgondoltam, mert belegondoltam abba, miket találhattok ki itt nekem:D De akkor vágjunk is bele!
A lényeg:
Kommentbe, akár névvel, akár névtelenül, írhattok nekem mondatokat. Csak egyet! Egy ember egy mondatot mondhat. Lehet az párbeszéd, lehet az szimplán egy leírás. Bármilyen mondatot mondhattok, itt arra gondolok, hogy tényleg bármilyet!
Ha párbeszéd:
Írd oda, hogy ezt kinek a szájából szeretnéd visszaolvasni.
Ha leírás:
Figyelj arra, hogy a következő rész (mint az összes többi) Lena szemszögéből fog íródni, nem pedig máséból. Se Dave szemszögéből, se Andrea-éból, sem pedig Justin-éból... vagy más szereplőéből.

Ennyi lenne! A következő részbe pedig beleépítem a mondatokat, amiket dőlt betűvel fogok jelölni! Remélem sokan írtok, mert kíváncsi vagyok, mit hogyan tudnék kihozni abból, amit írtok!;) Szóval hajrá! Elő a fantáziával, bármit írhattok, de csak egy mondatot!:)
Ó, és figyeljetek a szempontokra, amiket leírtam, ha párbeszédet vagy leírást írtok.
xoxo*

4 megjegyzés:

  1. Drága Summer!
    Én iiis, één iiis!
    Leírás: Ajkai piócaként tapadtak ajkaimra, és falták őket, mint egy 5 éves kisgyermek a süteményt, melyet nemrég szerzett meg a dobozából, s mintha teste forró kandalló lett volna, árasztotta magából a hőt, melyet érzelmei tápláltak fával...

    U.i.: Nem ér, ez az egymondatos szabály >:(

    xoxo Katie

    VálaszTörlés
  2. ez jó ötlet :D tetszik :D nagyon is <3

    párbeszéd: - ezt komolyan gondolod Lena?
    és Dave szépséges szájából akarom hallani :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet. Szívesen részt vennék benne.:)

    Ki is vagy valójában,Dave?

    VálaszTörlés
  4. Ez egy remek ötlet!*-* Most akkor megragadom az alkalmat és én is írok egyet:)

    - Szeretlek Lena! - Dave mondja ki ezt a bűvös mondatot

    VálaszTörlés