2013. május 8., szerda

EREDETISÉG EMBEREK!

Sziasztok!

Nos kezdem! K*rvára ideges vagyok! Elegem van, hogy már a harmadik blognál közlöm az íróval, hogy bocs, de ez a történet "véletlenül" nagyon olyan, mint az I need a Hero, ami a sajátom. Nem tudom még hányan másolják a blogom, mert eddig csak három ilyet találtam. DE KÖNYÖRGÖM! Ennyire nehéz eredetinek lenni, basszus? Bocs, én vagyok a seggfej, a picsa, a k*rva, és még a nem is tudom mi, amiért ezen felhúzom magam, és kikérem magamnak! Ez az én ötletem volt, és mikor én ezt megosztottam, akkor máris három blogot találtam, ami erre rázendített. Azok nem voltak ilyen feltűnően ugyanolyan, mint az enyém, de ez a harmadik! A prológus: szavakban néhányszor eltér, de a lényeg egy és ugyanaz, még a "Reménykedni felesleg" vagy mi a szar is ugyanaz! Hát bocsi emberek, ha bunkó vagyok, de nagyon nem tetszik ez nekem! NAGYON SZÉPEN MEGKÉRLEK TITEKET: Legyetek már eredetiek! Miért jó ez? Miért jó, hogy azt másoljátok, amit más nagy nehezen kitalált! A pofám leszakad, bennem tényleg nem lenne ennyi gerinc... (ugye érzitek az iróniát????!!!!!) Szóval most közlöm mindenkivel, aki másolni akar: NEM ÉRI MEG! Ha én nem más úgyis észreveszi egyszer, és amúgy is: (ezt attól kérdezem, aki másol, vagy készül másolni) így akarod magad minősíteni? Hát gratulálok!
Akinek nem inge, nem veszi magára!
Viszont köszönöm azoknak, akik blogot írnak, mégsem másolnak le! Szeretlek titeket<3
Most túlteng bennem a szeretet és az ideg is szóval... 
Nem akarjátok ti tudni, miket írnék még most szívem szerint, de már így is nagyon leírtam magam előttetek, hogy ekkora balhét csapok akaratlanul is, és hogy így nyilvánítom ki a véleményem.
Bocsánat attól, aki elolvasta, de nem inge, és raboltam ezzel az idejét.
xoxo*

4 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyet értek Veled! Ha valakinek nincs ötlete, akkor legalább NE lopjon!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves SummerB.!

    Ezért senki nem fog rád "megharagudni" maximum, aki elolvassa és magára ismer - akár a Te, akár más történetét koppintotta - magába száll egy kicsit. Már én is találkoztam egy pár olyan bloggal ami a Tiédre hajaz, vagy hasonlít, így pontosan tudom, hogy mit érezhetsz - gondolom én. Nagyon szeretem az 'I need a Hero'-t így a többi nem érdekel, mert attól, hogy erről koppintják még nem tudják megírni ;)

    Ölel: JuliaBoo

    VálaszTörlés
  3. Totálisan, teljes mértékben egyetértek veled, én sem értem, hogy lehetnek az emberek ilyenek. Ha fanfictiont akar írni a sztoridról akkor írhat, de ne rakja fel sehova! Tartsa meg magának. Mármint nekem ez a véleményem :)
    Amúgy imádom az I need Hero-t és bárki aki lemásolta nem ér fel avval amit te hozol össze. Teljes szívemből mondom <3

    VálaszTörlés
  4. Teljesen egyetértek veled. Nekem már attól is elegem van, hogy kitalálok egy címet és amint megcsinálom a blogot utána mindenhol ugyan azzal a címmel találkozom. Ezek tényleg nagyon zavaró tényezők mind az író(k) számára mind az olvasó(k) számára, mert szegény szerencsétlen mi amit olvasunk nem tudjuk eldönteni, hogy akkor ki is találta ki ezt a frappáns és eseményekkel teli fejezetet.
    Nem mellesleg fanatikusan várom még itt az érettségi szezonban *ittgubbasztokazágyamonangoltételekkelköztésnekedírok:D*is a fejezeteket.
    Nos kedves Summer, továbbra is sok sikert az írásokhoz, és még több ilyen bloghoz, mert IMÁDOOOM <3 *-* :3
    xx Vivi

    VálaszTörlés