2013. május 27., hétfő

About 'Part Seventeen'

Sziasztok!
A csoportban azt írtam, nem sokára (ma) rész, de kiderült, hogy ez nekem így nagyon nem okés. Sajnálom, de időm nincs annyi, mint tenger. Ma tételeket tanultam, + a töri tz-re készültem. Holnap pedig szintén tételeket kell tanulnom, + a nyelvtan-irodalom-matek vizsgám is holnap lesz, csütörtökön pedig felelek a tételekből. A csütörtök délutánom sem szabad, mivel kémia tz-t írok, DE (elvileg) péntek este nekiülök a résznek, és már hétvégén hozom! Remélem nem bánjátok, és tudtok várni még egy hetet a részre! Sajnálom, tényleg, ez nekem sem valami király állapot, de az évvégi vizsgák ugyebár fontosak. Ezer bocsánat, komolyan, de ezzel most nem tudok mit csinálni.:/ Remélem megértitek:)
xoxo*
P.S.: Hétvégére terveim szerint sokkal izgisebb, és hosszabb résszel jövök nektek, mint az eddigiek;). Garantálom, hogy ki fogtok ugrani a bőrötökből (na, nem örömötökben), amikor megtudjátok, ki lesz az új szereplő, és milyen múltja van, s a múltja hogyan passzol Lena múltjával.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése