2013. június 10., hétfő

PART EIGHTEEN

Sziasztok!
Mint látjátok meg is érkeztem a résszel, ami nem olyan hosszú, mint az előző, de izgalmas... vagy mi. 
Köszönöm a kommenteket, nagyon édesek vagytok♥ Nem sokára válaszolni is fogok rájuk:D NAGGGGGYON köszönöm a 70feliratkozót! Mikor megláttam rendesen elképedtem! Még csak tizenhét tizennyolc fejezet van fent, de máris 70 feliratkozóval büszkélkedhet a blog!*-* A +18.000 oldalmegjelenítés sem semmi, amiért szintén köszönettel tartozom♥ 
Kivételesen nem akarok semmiről sem beszámolót tartani, csak jó olvasást!:)
xoxo*
PART EIGHTEEN

Négy nap telt el, amióta Nick feltűnt Adam bárjában, és bemutatkozott, mint Dave régi, jó barátja. Nem titkolom, hogy „kicsit” ijesztő, s talán még furcsa is, ahogyan rám néz, de mikor ezt Dave-nek megemlítettem, ő elintézte annyival, hogy csak nagyon emlékeztetem Nick-et valakire a múltjából. Ezzel kapcsolatban próbálok bízni Dave-ben, de nehezen megy, miközben a tudatalattimban valami azt súgja, hogy nem csak hasonlóságról van szó. Nick mikor csak a bárba jön – elég gyakran – szóval tart, kérdezget mindenféléről, de leginkább a múltamról, én pedig próbálok válaszolgatni neki, de nem könnyíti meg a dolgomat, ha keresztkérdéseket tesz fel New York-ról és Boston-ról, az ott történt dolgokról, a gimiről, a barátaimról és az okról, amiért ebbe a városba jöttem.

Dave viszont nem úgy viselkedik, mintha ő és Nick annyira jóban lennének. Próbál mindig kihúzni a Nickkel való beszélgetéseimből, és inkább tereli a témát. Többször volt már rá példa, hogy csak szimplán elrángatott Nick-től, és dühösen közölte velem, hogy kerüljem őt, mikor pedig rákérdeztem miért ő csak egy gyilkos pillantást vetett Nick-re. Nem tudom, miért ilyen dühös Nick-re, miért véd tőle ennyire, de minden egyes közbelépő-akciójánál egyre jobban felmegy bennem a pumpa.



 - Dave-nek nagyon sok barátnője volt már – ül le mellém Nick nagy mosollyal az arcán és kikér Anne-től egy szokásos whiskey-t jéggel.

- Mire akarsz kilyukadni? – ráncolom a szemöldökömet. Nick már többször is mesélt a négy napban Dave volt barátnőiről, de sosem hozta fel a témát csak úgy vaktában, és ezért most eléggé felkelti az érdeklődésem.

- Nem fontos – rázza a fejét magában kuncogva, s beleiszik a whiskey-vel töltött pohárba.

- Ha elkezdted, hát fejezd is be! – nyaggatom, és kíváncsian fordítom felé a fejemet.

- Csak annyi, hogy furcsa, hogy Dave így megállapodott melletted. Hidd el, ismerem, ez így nincs rendben – rázza meg a fejét.

- Ezt meg hogy érted? – kissé felháborodom a hangleejtésétől. Mintha Dave nem lenne képes a megállapodásra, mintha ő csak egy pasi lenne szív nélkül – így beszél róla Nick.

- Úgy értem, hogy ha a helyedbe lennék, és már pár éve ismerném, biztosan gyanakodnék.

- Nem tudnád kerek-perec kimondani, amire gondolsz? –Minden egyes mondatával növeli bennem a feszültségek.

- Nem biztos, hogy Dave olyan hűséges hozzád, mint te azt hiszed – közli velem szívtelenül.

- Van is rá bizonyítékod vagy csak előítéletes vagy? – vonom fel a szemöldökömet.

- Hallottál már Pixie-ről? – kérdezi, én pedig a fejemmel nemet intek. – Pixie többször is feltűnt Dave életében. Pár hónaponként, mikor Pixie abban a városban tartózkodik, mint Dave, összeülnek, és gondolhatod, hogy nem sakkozással töltik az időt – célozgat. – Pixie két napja itt van New York-ban, és Dave gondolom ebben a két napban nem igazán találkozott veled esténként – aljas mosoly virít az arcán.

Hátranézek Dave-re, aki merev tekintetével minket néz. Mikor a tekintetünk találkozik összeráncolja a homlokát, majd kérdőn felvonja a szemöldökét. Hirtelen elkapom a tekintetem, és a pultra fókuszálva sóhajtok egyet. Nem veszem kézpénznek Nick szavait, de mi van, ha igaza van? Ha Dave a hátam mögött tényleg Pixie-vel enyeleg a napokban, míg a szemembe teszi a szépet? Az alsó ajkam kezdem el harapdálni.

- Minden oké? – teszi a vállamra kezét Dave, mire én ijedtemben megugrom ültömben.

- Persze – mosolyodom el.

- Minden – vigyorodik el Nick újra.

- Miről beszéltetek? – kérdezi gyanakodva, mert a válaszom nem valami hihető.

- Semmi különösről – rázza meg a fejét Nick.

- Beszélgessünk – kapom el a karját hirtelenjében, s újból a női mosdót választom ki megfelelő helyszínként a beszélgetésünkhöz.

- Okéééé – furcsállva csukja be maga mögött az ajtót, s kíváncsian fürkészi az arcomat.

- Ki az a Pixie? – kérdezem meg. Talán elmondja, talán nem. Ha őszinte lesz velem, akkor már biztos, hogy nincs miért aggódnom, a másik lehetőség pedig egyikünknek sem kedvezne…

- Miért kérdezed? – Az állkapcsa megfeszül, a kérdésére vállat vonok. – Egy lány.

- Na, ne mond! – horkanok fel.

- Nick beszélt róla, ugye? – kezei ökölbe szorulnak, ahogy kiejti Nick nevét.

- Válaszolj, Dave! – kérem meg. A hangom szándékosan nyugodt, így próbálom elérni, hogy ne érezze ennyire sarokba szorítottnak magát.

- Régóta ismerem Pixie-t. Sokszor… voltunk együtt, már rég nem hallottam róla – süti le a szemét, mintha kissé szégyenkezne.

- Szóval rég nem is találkoztál vele? – reménykedem.

- Tavaly találkoztunk utoljára – von vállat. – Miért, mit mondott Nick? – újra feszültté válik, ahogy felteszi a kérdést.

- Hogy a napokban… te… és ő… szóval, érted! – harapok az alsó ajkamba.

Ellazult kezei újra ökölbe szorulnak, amikor meghallja, mit mondott Nick.

- Na, jó! Elég, ennyi volt! Nem beszélsz többet azzal a seggfejjel – a hangja olyan parancsoló, olyan agresszív, hogy összerezzenek, majd mikor tudatosul bennem a mondanivalója is, én is ökölbe szorítom a kezem.

- Ugye tudod, hogy nem parancsolhatsz nekem? – Megértem, amiért betelt neki a pohár Nick miatt, és ez még oké is, de miért parancsolgat nekem? Igen, együtt vagyunk, de ez már fel is jogosítja arra, hogy úgy viselkedjen, mint az apám?

- Ez most komoly, Lena? Ne mondd, hogy nálad nem verte ki a biztosítékot a hazugsága! – tesz felém egy határozott lépést.

- Nem ezt mondtam! – tiltakozom rögtön. – De nem parancsolhatsz nekem! Felnőtt vagyok, el tudom dönteni, mit akarok, és hogy mi jó nekem!

- Akkor most mit akarsz? Hogy nézzem jó szemmel, ahogy Nick ellenem fordít? És mi lett volna, ha nem is kérdezel meg Pixie-ről? Egy hazugság miatt dobtál volna ki, neked az jó lett volna? – szinte már kiabált.

- És akkor most az a megoldás, hogy megmondod, mit tegyek és kiabálsz velem? – egyre jobban megy fel bennem a pumpa, ahogy a vitánk lassan veszekedésbe megy át.

- Igen, mert te nem ismered őt! Fogalmad sincs, miket tett, milyen ember!

- Mert nem mondtad el! – emelem fel a hangomat már én is. – Többször is kérdeztem, ki ő, miért védesz tőle ennyire, de egyszer sem kaptam választ!

- Ha elmondanám, többé nem bíznál meg bennem! Ha elmondanám úgy kib*sznál, mint macskát szarni! Ha elmondanám újra összetörtnél! – teljesen ki van kelve magából, ami már nem is sok. Az, hogy ordibál, rendesen felébreszti bennem a bizonytalan énemet. Megijeszt a tudat, hogy képes velem így kiabálni, de ezt nem mutatom ki neki.

- Mi van? – értetlenkedem. – Csak viccelsz, ugye? Főleg mondd el! Ha az oknak, amiért távol akarsz tartani tőle, ekkora súlya van, tényleg tudni akarom! – hisztérikusan, hevesen csapok egyet a mellkasára mérgemben.

- Nem, Lena! Nem mondhatom el! – rázza meg a fejét.

- Akkor menj a francba! – kikerülöm, s figyelmen kívül hagyom, hogy utána kiabál, miközben én kirontok a bárból.

Futva indulok el Adam lakásához, miközben a járdán próbálom kikerülni a zavarodott embereket. Képtelen vagyok sírni, még csak egy könnycsepp sem marja a szemeimet. Igazából nem is értem magamat. Tudom magamról, hogy lobbanékony vagyok, hogy meggondolatlan vagyok, de ez még tőlem is elhamarkodott volt. Nagyon pipa vagyok Dave-re, amiért parancsolgat nekem, amiért megmondja, mit tegyek, mintha egy naiv kislány lennék, aki nem tudja eldönteni, mit akar, s azért is mérges vagyok, mert ordibált velem. Tudom, tudom: dühös, és akkor mindenki kiabál. De ez más… nem csak egyszerűen dühös volt, hanem szinte szétrobbant a méregtől, és ez megijeszt. Féltem tőle, félek tőle, mert három évvel ezelőtt nyugodt állapotában is képes volt megerőszakolni, és nem akarom kitapasztalni, hogy dühösen mit tudna velem tenni. Igaz, hogy Dave változáson ment keresztül – már ahogy elnézem -, de mindenkiben meg van a jó és a rossz, ő sem kivétel. Akármennyire is próbálok hinni abban, hogy nem lenne képes velem megtenni újra azt vagy esetleg mást, de ahogy ott álltam előtte, miközben a szemei sötétebb árnyalatra váltottak, és kiabált, megrémültem.

Berontok a csöndes, békés lakásba, majd rögtön a szobámba rohanok, és rávetem magam. Szeretnék sírni, kiadni magamból a dühömet, a mérgemet, a félelmemet, de képtelen vagyok. Akármennyire is próbálkozom egy aprócska, sós cseppet kikényszeríteni a szemeimből, nem megy, így feladom, és inkább visszadőlök a párnámra.



Arra kelek, hogy Adam egy gőzölgő kávéval teli bögrét tesz az éjjeli szekrényemre.

- Jó reggelt! – köszön nekem mosolyogva, mikor meglátja, hogy ébren vagyok.

- Neked is – viszonzom a mosolyát, és felülök az ágyon, majd a bögrét a kezembe veszem. – Hogy-hogy kapok kávét? Legtöbbször kényszerítenem kell téged, hogy csinálj nekem. – Belekortyolok a forró koffeinbombába, majd hirtelen vissza is húzom a számat, mivel a kávé tényleg forró. Fintorogva teszem vissza a bögrét az éjjeliszekrényemre.

- Hallottam, mi történt tegnap Dave és közted – mondja.

- Csak te tudod? – vonom fel a szemöldökömet.

- Én hallottam a kiabálást. Sokáig voltatok ott, hát megnéztelek titeket, és akkor hallottam, de a többieknek nem mondtam. Miért veszekedtetek?

- Hát hallottad, nem? – újra végigfekszem az ágyon, a takarót pedig a nyakamig felhúzom.

- Csak a felétől. – Ő is befekszik mellém az ágyba, ezért felé fordulok.

- Először Pixie-ről kérdeztem meg, majd azon vesztünk össze, hogy parancsolgat nekem, aztán pedig már Nick miatt – vázolom fel röviden.

- Szakítottatok?

- Nem tudom – rázom meg a fejem. – Még semmit sem tudok – sóhajtok fel.

- Nem érné meg véget vetni a kapcsolatotoknak emiatt. Pixie-nek rég nincs helye Dave életében. A parancsolgatásról annyit, hogy Dave-ben néha túlságosan is túlteng a birtokló vágy, ennek következtében pedig szereti megmondani a tulajdonának, hogy mit tegyen. Ne értsd félre, nem irányításmániás, csak dühében túlmegy a határokon. Nick miatt pedig nem kéne összevesznetek, ő egy barom, nem éri meg. – Kedves Adam-től, hogy védelmébe veszi Dave-t, de még így sem segít döntést hozni.

Nem reagálok semmit, csak bámulok a plafonra, és agyalok a dolgon. Az, hogy szakítsunk nem tűnik egy kellemes megoldásnak, de nem tudnám csak úgy elfelejteni azt, ahogyan kiabált velem. Be kell látnom, hogy most komolyan fogalmam sincs, hogy mit akarok…

4 megjegyzés:

  1. Drága SummerB. ♥!

    Teljes mértékben egyet tudok érteni Lena-val :) Tegyük fel, hogy együtt van Dave-vel... A kapcsolat lényege az őszinteség és a bizalom, igaz? :) Dave rohadtul nem őszinte és úgy tűnik, nem bízik Lena-ban :( Biztos vagyok benne, hogy Lena jól viselné az igazságot, még ha meg is haragudna egy kicsit a göndörkére :D Tehát én azt mondom: Lena ne akarjon szakítani, Dave pedig legyen férfi és próbálja meg elmondani az igazat a lánynak! ;)

    Tűkön ülve várom a folytatást ♥! Sok sikert ehhez a héthez és jó jegyekben gazdag bizonyítványt kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Macy!♥

      Bizony, Lena is így gondolkodott!:) Mivel már kint a rész, ezért már nem tudok mit mondani.:D

      xoxo*

      Törlés
  2. Kedves SummerB.!

    Hihetetlenül örülök az új résznek, amkt igazából informatika órán, titokban olvastam el. Most itthonról írom a kommentet, mert úgy gondolom, innen jobban megy:) Megint csodálatosat alkottál, bár a veszekedés nem igazán a legszebb pillanatok közé tartozik, de mindegy, kellett.xd Remélem nem sokára Lena megtudja Nick tettét, Pixie pedig..bah... imádom az irásmódod, igazi élmény olvasni.
    Várom az új részt.

    xoxo Sophie T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sophie T.!

      Én is szoktam infóról olvasgatni blogokat, szóval voltam már a helyzetedben.:D

      Örülök, hogy megint elnyerte a tetszésedet!:) Igen, a veszekedés már kicsit kellett, mert így kicsit izgalmasabb lett a történet is, és hitelesebb is - talán.

      Mivel későn tudtam válaszolni a kommentekre, ezért már azt tudom mondani, hogy kint is van az új!:)

      xoxo*

      Törlés