2013. március 23., szombat

About 'Part seven'

Sziasztok!
Észre vehettétek, hogy nem adtam nektek az ígért péntekre életjelet a 'Part seven' résszel. Ennek több oka is van, és most (ha tetszik, ha nem) felfogom sorolni az okokat, de csak mert unatkozom. Szóval:
  • Az időm nagy részében a magánéletemmel foglalkozom. Most vagyok úgy vele, hogy minden összejött (a matekomat kivéve), és nem szeretném ezt azzal rontani, hogy kissé antiszociálisabb üzemmódba változom, és csak írni fogok.
  • A második, nem tudom, mi legyen a 'Part seven'-ben. S agyaltam rendesen, miért nem jön az alapötlet: rágörcsöltem ebben a három napban erre az egész fejezetre, ami szellemileg is lefárasztott, most valahogy egy másik dimenzióban érzem magam, vagy nem tudom. xD
  • A másik, hogy ha nem is a társasági életemet élem (akár fb-n, akár az életben), akkor a tételeimet dolgozom ki, mert kemény másfél hónapom van az irodalom vizsgámig, és még egy tételt sem dolgoztam ki rendesen. A másik, hogy a Szentivánéji álom c. Sheakspeare drámát sem olvastam el, aminek a címét - szerintem - nem is tudom rendesen leírni. 
  • És végül, de nem utolsó sorban; próbálok koncentrálni arra, hogy ez a blogom többé, kevésbé tökéletes legyen, bár tudom, hogy a tökéletes unalmas, de ezt nem annak szánom. Szeretném, hogy ez a blogom olyan legyen, amilyenek az előzőek nem voltak. 
Ehhez kérem a megértéseteket, de persze nem lesz szünet, nem törlöm a blogot, semmi ilyesmi szándékom nincsen, csak szeretném, ha tudnátok, mi az oka a késésnek. Plusz még mondanám, hogy nem is azért írom le ezt nektek, hogy csak szimplán támogatást várjak, semmi ilyenre ne gondoljatok! De ha már el kell viselnetek a késéseimet, akkor legalább egy kielégítő indokkal is akarok szolgálni!
A résszel kapcsolatban pedig: próbálom, s minden erőmmel igyekszem nem rágörcsölni, és megírni vasárnapra. Ha mégsem sikerülne, akkor hétfőn érkezik. Sajnálom, tényleg, de remélem megértitek!
xoxo*
P.S.: Sajnálom, ha untattalak a zagyvaságaimmal (értsd: a kifogásokkal) titeket!:)

1 megjegyzés:

  1. Megértelek! És eszre se vettem, hogy nem jött a rész :D! Én már csak ilyen hülye vagyok! És nyugi, aki látja, hogy nem rész bele se kezd elolvasni ( a lustábbak ). És jól írtad a szentivánéji álmot (csak lehet, hogy most én írtam rosszul.) Rákerestem : D.

    VálaszTörlés