2015. március 15., vasárnap

két éves évforduló - kicsit (nagyon) lekésve

Hey everyone!
Nagyon régóta nem hallhattatok már rólam, de van egy hírem: most itt vagyok, és tervezek visszatérni (nem valami teátrálisan, de egy új bloggal [khm, kettővel]). De nem is ezért írok igazából, hanem mert tegnap feljöttem jó pár hónap után a blogger-fiókomra akkor először, és tudatosult bennem, hogy az blog Prológusa február 16-án került ki a blogra, még 2013-ban. Bár most 2015 március 15-e van (nemzeti ünnep!), azért még írok nektek egy bejegyzést, amiben leírom, mennyire meglepő, hogy bár már befejeztem a történetet, még mindig érkeznek feliratkozók, és oldallátogatások, a számok még mindig pörögnek, pedig nem sok mindennel (kb semmivel sem) szolgáltam nektek azóta, hogy hoztam egy meglepetés Epilógust, amivel véglegesen is lezártam a történetet. Néhány adat, amire nagyon-nagyon büszke vagyok:
Az Epilógus előtt:
Oldalmegjelenítések: +20.000, +30.000
Feliratkozók: 78-82
Epilógus után:
Oldalmegjelenítések: +80.000 (OMG, PEOPLE! I LOVE YA'ALL SO FUCKING MUCH!)
Feliratkozók: 92 (I LOVE YA'ALL EVEN MORE!)
El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok Nektek, mennyire örülök, hogy valami olyat adhattam Nektek, amiért még most is érdemes feliratkozni, pedig (sajnálom, de) még csak remény sem él, hogy újraéled. Nagyon szépen köszönöm, amiért még mindig itt vagytok, amiért még mindig olvassátok, amiért még most is érkeznek friss Olvasók! Komolyan imádlak titeket! A folyamatos pipálásokért is nagyon hálás vagyok, azért is jár egy hatalmas köszönöm. Remélem viszont láthatlak titeket a következő blogomon is, ami majd egy újabb Fanfiction lesz, eddig még titok, milyen. Majd meglátjátok!;)
Boldog második évfordulót (megkésve bár, de törve nem)!
Szégyellem magam, de újév alkalmából sem írtam Nektek, pedig eszembe jutott, és szerettem is volna, de mire odajutottam, hogy megtudtam volna írni egy épkéz-láb bejegyzést, már késő volt, de (újból késve) Boldog Újévet, remélem mindannyiótoknak jól indult, és még jobban fog folytatódni! Mondjuk még suli van, de kitartás, már csak két hét a tavaszi szünetig (még él a remény, hogy talán kibírom/juk).
Szeretlek titeket, további szép napot/hetet/hónapot/évet! 
Még jelentkezem a későbbiekben!:)
Millió puszi, és ölelés:
Chanel B.
P.S.: Még csak negyed kilenc, de én már zaklatlak titeket! hashtaglolz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése