2013. július 10., szerda

Búcsú, köszönet, magyarázat, új blog

Sziasztok!
Hát... itt lenne a vége. Te jó ég! Fel sem fogtam még rendesen. Csak bámulom az utolsó rész címét, ami természetesen The End. Nem tudom elmondani Nektek, mennyire hálás vagyok mindenért! Azért a sok támogatásért, a sok szép, dicsérő szavakért, amikkel megillettetek engem, és a történetet. Az oldalmegjelenítések... a 83 feliratkozóm, a rendszeres kommentelők vagy azok, akik csak egyszer írtak, de akkor is minden benne volt. Mert igenis a pipák is sokat jelentenek, a feliratkozások, és az egyszeri kommentek is, de még csak az is, hogy olvastok! A számok a blogon mind nagyon nagyok, és sokat mondanak, sok a visszajelzés, aminek nagyon örülök. Jól esik, komolyan!:) 
A történetről annyit, hogy ez az a történet. Az, amelyik igazából az enyém. Ezelőtt csakis fanfic-eket gyártottam, és aki most rálép a blogra, az azt hiszi, hogy ez is az. De nem! Harry Styles = Dave Campbell, de csak azért, mert csak őt tudtam elképzelni. A karakter mellé pont ő kellett nekem! A történet nagyon nagy befolyással volt rám. Rájöttem sok mindenre. Azt hiszem sikerült megtalálnom azt a vonalat, amit a "pályám" (nagy pálya mondhatom xD) során én követni szeretnék. A fanfic-ek nem voltak nekem valók. Túlságosan is függtem valamitől/valakitől és ez nagyon sokat zavart, de végre szabad lehettem, szabadon formázhattam a szereplőimet, és ez sokkal jobb! A fanfic-ek túlnépesedése pedig nagy befolyással volt a mostani döntésemre. Ez a bejegyzés döbbentett rá, hogy én igenis egyedi akarok lenni! Nem akarok beállni a sorba, és nem akarok egy sablon történetbe beleépíteni új dolgokat, csavarokat, és elhitetni az olvasókkal, mennyire nagyon eredeti vagyok. Nekem ennél több kell, ezért is nem lesz több fanfic-em. Nem akarok semmilyen sztárhoz köthető történetet alkotni, most már csakis független sztorikkal foglak elhalmozni titeket.

Visszatérve a köszönetnyilvánításra (ha ez az): Szeretném megköszönni az olvasóimnak első sorban. Mert támogattatok lépésről-lépésre. Nagyon sokan írtatok nekem, a kommenteitek pedig mindig erőt adtak. Most sem csalódtam bennetek! Az utolsó részhez érkező kommentekre most válaszolnék: Mindenkinek nagyon szépen köszönöm! Ti vagytok a legjobbak! Örülök, hogy ennyire megszerettétek a történetet, és végig kísértétek, plusz írtatok is. Nagyon köszönöm!
Aztán Katie Boo-nak, aki nem csak a design-eket készítette, hanem nagyon sok ötletet is adott. Diana-nak, aki szerette a történetet, és olvasott, és ha még ő nem is tudta, de felnyitotta a szemem a fanfic-ekről. Azt hiszem, ha most felsorolnám az összes embert, akinek köszönetet szeretnék mondani, nagyon elegetek lenne a bejegyzés hosszasságából, de azért felsorolok pár nevet. Macy Klaudia Morrow - aki az utóbbi időben rendszeresen kommentelt nekem, és nagyon jó olvasót leltem meg benne! Sophie T. - aki szintén rendszeresen kommentelt, és a kommentjei mindig megmosolyogtattak. Eternal Dreamer - aki bár már nem kommentel, de remélem még olvas, mert nagyon jól estek a kommentjei, és mindig örültem, mikor olvashattam őket. Sok ötletet adott annak ellenére, hogy nem is tudott róla. És még megannyi ember! Köszönöm mindenkinek, és ne haragudjon az, akit esetleg kihagytam.:)

Nos, itt lenne a vége. Nem akarok csöpögős beszédet írni.
Nem fogom törölni a blogot, többetek kérésére, bár igazából annyira nem is lenne szívem. Ahhoz túlságosan is megszerettem a sztorit, a szereplőket, és az itteni olvasóimat ahhoz, hogy szimplán feledésbe merülhessen. 
Nem fogok eltűnni a blogspot világából, itt maradok, kinek bánatára, kinek örömére, és új bloggal érkezem. Remélem ott is akadnak majd innen olvasóim.  

Köszönök mindent megint! Szeretlek titeket, és remélem az új blogban is számíthatok rátok!:)
xoxoSummerB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése